Powered By Blogger

Tuesday, January 19, 2010

"PEREMPUAN"




Datang atas nama cinta ,
Mudah pergi kerana cinta ,
Dikenali dengan era jingga diwajahmu ,
Seperti bulan yang tidur dihatimu ,
Yang sekejap gelap , sekejap terang ,

Ada apa dengannya ?
Yang buat hati ingin dicaci ,
Lalu kulihat kerana syurga dari mata seorang hawa ,

Ada apa dengan cinta ?
Tapi aku pasti akan kembali ,
Dalam satu purnama ,

Untuk mempertanyakan kembali kerana cintanya ,
Bukan untuknya ,
Bukan untuk siapa ,
Tapi untuk ku ,
Kerana aku ingin kau ,

Itu sahaja ..........
min@zan

1 comment:

yohanna said...

aku hanya seorang perempuan yang selamanya menjadi perempuan..aku bukan diciptakan lurus..kerana itu aku menjadi kadang kala gelap dan kadang kala cerah..dan kerana itu juga aku perlu pembimbing untuk memperbetulkanku..memimpinku...kerana...aku hanya seorang perempuan yang lemah...aku kuat dengan tangisan,aku kuat dengan ketabahan..tapi aku bukan selamanya kuat..itulah aku..kerana aku...seorang perempuan...